Konvokesyen ILJTM


Depan mitc,Ramai plak yang berniaga maklumlah nak cari keuntungan


Sempat agi pozin, aku tk tiru gaya sapa2 tau,tiba2 je terlitas dfikiran.apa agi ready la

Saya bersama keluarga

salam

09.10.2009 Tarikh ini sangat bermakna bagi saya dan warga ilp kuala langat yang sewaktu dengannya telah menghadiri satu majlis konvokesyen iljtm.Inilah satu satunya pengalaman pertama yang saya laluai untuk memperolehi satu sijil.Semasa proses penyampaian sijil dan diplomo,agak gemertar bagi saya untuk menjejak kaki ke atas stage.Apa2 pon tahniah diucapkan kepada rakan2 yang mengenali saya dan sewaktu dengannya.Akhir sekali saya ingin minta maaf kepada sahbat saya kerana tak dpat bergmbar bersama..Thks

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Konvokesyen ILJTM"

Catat Ulasan